Information till kunder med mobilt bredband samt mobiltelefoni
Publicerad 2014-04-09 13:30

Här följer information till kunder med mobilt bredband samt mobiltelefoni. Samma utskick går ut via e-post.

Bahnhofs tjänster för mobilt bredband samt mobiltelefoni kommer att avvecklas.

Tjänsterna avslutas den 1 augusti 2014. För att ditt nummer inte ska inaktiveras rekommenderar vi dig att byta till en annan operatör och vid beställningen begära en portering/flytt av ditt nuvarande nummer. Obs! För att porteringen ska hinna genomföras behöver du göra detta senast den 10 maj 2014.

Om du inte gör något kommer tjänsterna att löpa som vanligt fram till avaktiveringen den 1 augusti. Om du har köpt utrustning på avbetalning av oss (t ex en mobiltelefon eller USB-sticka) så fortsätter du att avbetala fram till avtalets slut. Utrustningen är inte operatörslåst, utan kan användas med andra operatörer.

Om du har betalat eller blivit fakturerad för din tjänst till ett datum som sträcker sig förbi 2013-08-01 är du välkommen att kontakta oss så justerar vi det. Du är alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst om du har frågor gällande ditt abonnemang eller är intresserad av andra tjänster från Bahnhof. Vi beklagar eventuella besvär med anledning av den här förändringen!