Utmanande och roligt jobb som säljare hos Bahnhof
Publicerad 2016-11-25 17:04
Bahnhof är Sveriges största oberoende och fristående internetoperatör. Vi är också Sveriges äldsta. Idag erbjuder Bahnhof tjänster inom bredband, hosting samt telefoni. Bolaget drivs i entreprenörsanda men med det stora bolagets trygghet och kännedom. Vi har ett högt tempo med löpande förändringar, bra stämning och stort inflytande för medarbetarna.

Som säljare är din uppgift att bearbeta den svenska företagsmarknaden, främst i Stockholmsområdet. Kontakten sker både i direkta möten, via e-post, LinkedIn samt per telefon. Vill du jobba på ett av Sveriges mest spännande företag i en roll som är rolig, utmanade och med stor möjlighet att få bra ersättning så tror vi att denna tjänst kommer att passa dig.

Det viktigaste för oss är att du har rätt personlighet och ett stort eget driv. Mycket av säljarbetet bygger på att skapa relationer, upprätta nya kontakter samt bredda affären. Vi söker någon som har högt tempo och är redo att ta större marknadsandelar åt Bahnhof. Bahnhof tror på det personliga ansvaret så den vi söker bör kunna driva samt lägga upp sin bearbetning individuellt.

I tjänsten som säljare på Bahnhof ingår följande arbetsuppgifter:
- Nykundsbearbetning
- Kundvård
- Företagsförsäljning
- Offert och avtalsskrivning

Kvalifikationer:
- Tidigare erfarenhet av försäljning
- Är driven, älskar försäljning, tar stort eget ansvar samt är målmedveten
- Du löser problem och är mån om långsiktiga relationer
- Du är kommunikativ, öppen och positiv
- Intresse inom teknik
- Du har mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift

Bahnhof erbjuder:
En rolig arbetsplats där vi alla driver affärer framåt.
Varaktighet/Arbetstid: Tillsvidare Heltid
Lön: Fast lön + provision
Placering: Stockholm

Skicka din ansökan redan idag till jobb@bahnhof.net med Subject: "Ansökan Säljare"