Ledig tjänst: Leveransadministratör
Publicerad 2016-12-06 16:41
Ledig tjänst: Leveransadministratör

Välkommen till Bahnhof!
Hos oss är det högt tempo, många bollar i luften och en rolig vardag som gäller, samtidigt som vi levererar Sveriges bästa internettjänster till våra kunder.

Om tjänsten och leveransavdelningen

Dagligen kommer du att ha kontakt med kunder, underleverantörer, underentreprenörer och medarbetare. Därför är förmågan att samspela med andra människor bland det viktigaste i denna roll.

Leveransavdelningen möter alltid nya tekniska utmaningar, och förmågan att snabbt kunna hitta lösningar på komplexa problem är viktig. Du behöver inte kunna allting om bredband när du börjar, men du behöver vara beredd på att snabbt lära dig massor.

Vi hanterar dagligen inkommande avtal, prospekteringar, förfrågningar, leveransfrågor, uppsägningar och administrativ orderhantering. Den dagliga mångfalden ger variation samtidigt som det är viktigt att arbeta strukturerat och enligt de processer som finns. Vi ska alltid hålla våra tidsramar och kostnadskalkyler, så du måste gilla när det går undan.

Kunskaper och egenskaper

Vi ser gärna att du har erfarenhet av att vara projektledare, administratör, koordinator eller motsvarande. En bakgrund eller intresse inom teknik är ett plus, men inte ett måste.

Sist men inte minst är det en självklarhet att du har förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget, eftersom Bahnhof har en stark inriktning på integritet och sekretess.

Tjänsten är placerad på Bahnhofs huvudkontor Thule i Stockholm.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperiodens slut.

Mejla en kort ansökan tillsammans med ditt CV till markus.walden@bahnhof.net. Märk din ansökan med "Ansökan Leveransadministratör” i ämnesraden. Kom ihåg att ange löneanspråk!

Tack, men nej tack. Vi undanber oss vänligt men bestämt all kontakt från rekryteringsbolag.