LEDIGA TJÄNSTER: Fakturakundtjänst i Borlänge
Publicerad 2018-02-21 08:56
LEDIGA TJÄNSTER: Fakturakundtjänst i Borlänge

Om Bahnhof

Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar privatliv och frihet på nätet.

Bahnhof erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling, och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Våra olikheter är vår styrka.

Om tjänsten

Det är dig kunden ringer när de har funderingar eller frågor gällande fakturan de fått ifrån oss. Det kan handla om att en kund undrar över något på fakturan, eller att någon vill ändra aviserings- eller betalsätt.

Frågorna kan vara spretiga och varierande, men lugn, självklart har du mer erfarna kollegor vid din sida som du kan fråga när du undrar något! Närheten till andra avdelningar är stor, även om vi geografiskt sitter en bit ifrån varandra. Vi har en stark gemenskap och hjälper alltid till om någon behöver hjälp.

Vi ser gärna att du vill utvecklas med oss och uppmuntrar till vidare intern utbildning för mer avancerade tjänster.

Den här gången har vi 2 stycken tjänster lediga för att kunna möta det ökande kundinflödet. Bahnhof växer med nästan 30 000 nya kunder per år och vi ser det som en självklarhet att ge alla kunder, oavsett storlek, bästa möjliga service!

Dina kunskaper och egenskaper

- Positiv attityd
- Stresstålighet
- God förmåga att förklara

En viktig egenskap är att du är lyhörd och har en god förmåga att kommunicera väl i tal och skrift. Har du jobbat i en serviceroll tidigare är det ett plus, men absolut inget krav. Vi ser det som en fördel om du har minst gymnasiekompetens.

Vi ser det även som en självklarhet att du har förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget, eftersom Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess.

Du kommer att jobba på vårt kontor ”Jussi” på Borganäsvägen 34 i centrala i Borlänge.

Tjänsten

Heltid, 6 månaders provanställning. Arbetstiden är schemalagd men flexibel mellan 8–18 på vardagar.

Mejla din ansökan + CV + löneanspråk till jobb@bahnhof.se senast 5 mars 2018Märk mejlet med "Fakturakundtjänst i Borlänge” i ämnesraden.

Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperiodens slut, så skynda dig in med din ansökan!

Tack, men nej tack. Vi undanber oss vänligt men bestämt all kontakt från rekryteringsbolag.