LEDIG TJÄNST: Säljare privatmarknad, Borlänge
Publicerad 2018-04-26 13:20
LEDIG TJÄNST: Säljare privatmarknad, Borlänge

Om tjänsten och avdelningen

Just nu söker vi en säljare inriktad mot privatmarknaden, som kan marknadsföra och sälja Bahnhofs IT-tjänster.

Säljaryrket är socialt och omväxlande, och passar dig med en positiv och orädd attityd. Du kommer vara en del av ett litet team men utföra det mesta av ditt arbete självständigt, med frihet att planera ditt försäljningsarbete med egen kundportfölj. Du kommer träffa alla möjliga typer av människor, vilket ställer krav på din förmåga att kommunicera, förklara, övertyga och vinna förtroende. En central del av ditt arbete kommer vara att aktivt söka nya kunder och vårda och utveckla dina affärsrelationer regelbundet och konsekvent.

Interna relationer är förstås också viktiga. Ibland kommer du behöva samarbeta tätt ihop med både säljare och andra kollegor inom företaget, och det är därför nödvändigt att du även har en förmåga att arbeta i grupp.

Dina kunskaper och egenskaper

Du behöver inga tekniska förkunskaper, vi lär dig allt du behöver veta! Sen är det ditt driv och ditt engagemang som är nyckeln till framgång.

Vi tror att du har jobbat med sälj tidigare, eller att du har en naturlig fallenhet för sälj och konsten att övertyga. Det är därför viktigt att du är duktig på att kommunicera och knyta kontakter. Liksom att vara trovärdig och pålitlig. Vi på Bahnhof är stolta och måna om våra kunder, och vårdar alla kontakter vi har med dem.

För att lyckas i den här tjänsten bör du ha goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet av telemarketing och/eller kundservice är det ett stort plus. Och självklart måste du kunna hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget - Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess och ser gärna att anställda delar eller i alla fall respekterar dessa värderingar.

För rätt sökande är det här en enastående chans att ta plats i ett framtidsföretag som växer på alla marknader och är välkänt för sin tekniska kompetens och syn på integritet! Följ med på vår resa!

Du kommer vara placerad på Bahnhofs kontor ”Jussi” i Borlänge.

Tjänsten

Heltid, 6 månaders provanställning.

Kom på intervju redan i morgon! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperiodens slut.

Mejla en kort ansökan tillsammans med ditt CV till: jobb@bahnhof.se senast 26 maj 2018!

Frågor om tjänsten? Kontakta Jaqueline Nilsson på 010-510 32 00 eller Jaqueline.nilsson@bahnhof.net.

Märk din ansökan med "Säljare privatmarknad Borlänge” i ämnesraden.

Om Bahnhof

Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar privatliv och frihet på nätet. Koncernen växer kraftigt och prognosen för 2017 är en miljard kronor.

Bahnhof erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling, och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Våra olikheter är vår styrka.

Tack, men nej tack.
 Vi undanber oss vänligt men bestämt all kontakt från rekryteringsbolag.