LEDIG TJÄNST: Innesäljare i Stockholm
Publicerad 2018-08-28 09:58
LEDIG TJÄNST: Innesäljare i Stockholm

Välkommen till Bahnhof! Hos oss är det högt tempo och en rolig vardag som gäller – samtidigt som vi levererar Sveriges bästa internettjänster till våra kunder.

Om tjänsten och avdelningen

Som företagssäljare på Bahnhof kommer du till en början fokusera på olika typer av internetaccesser för att snart ta hand om mer komplexa affärer och större kunder. Din yrkesutveckling kommer avgöras av dina tidigare erfarenheter, din bakgrund och hur snabbt du vill utvecklas i din roll som företagssäljare.

Försäljningsavdelningen som jobbar med B4B (Business for Business) består av ett trettiotal företagssäljare som är utplacerade på våra kontor runt om i Sverige, men just den här tjänsten är placerad i Stockholm.

Säljavdelningen strävar efter att vara alerta och ständigt dagsaktuella på företagsmarknaden och tillämpar därför ett agilt arbetssätt. Både säljavdelningen och Bahnhof som företag kan beskrivas som en platt verksamhet där alla har samma möjlighet att göra sina röster hörda och förflytta sig och avancera inom organisationen.

Dina kunskaper och egenskaper

För att lyckas i den här tjänsten bör du ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift och behärska konsten att förklara och övertyga! Du behöver även ha en viss grundläggande förståelse för tekniska tjänster, och om du dessutom har lokal kännedom om företagsmarknaden för IT-tjänster är det ett plus, men vi kommer förstås komplettera med allt du behöver veta. Utöver det är det ditt personliga driv och ditt engagemang som är nyckeln till framgång!

Som person vill vi att du är är positiv, energisk och lösningsorienterad, samt trovärdig och pålitlig. Vi tror att du jobbat något år som säljare, eller att du har en naturlig fallenhet för sälj, och att du är skicklig på att kommunicera och knyta och bibehålla kontakter. Vi på Bahnhof är måna om våra kunder och vårdar alla kontakter vi har med dem. Bahnhof är även en stark förespråkare av integritet och sekretess, och vi förväntar oss att du har förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget.

För rätt sökande är det här en enastående chans att ta plats i ett framtidsföretag som växer på alla marknader och är välkänt för sin tekniska kompetens och syn på integritet!

Bahnhofs kontor Thule i Stockholm.

Omfattning och villkor

Heltidstjänst som inleds med 6 månaders provanställning. Du kommer få fast lön + provision och kommer rapportera till regionansvarig på orten.

Mejla en kort ansökan tillsammans med ditt CV till jobb@bahnhof.net senast 30 september 2018. Märk din ansökan med "Innesäljare sthlm" i ämnesraden. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperiodens slut, så skynda dig in med din ansökan!

Har du några frågor om tjänsten? Kontakta Pernilla Arensparr, Försäljningschef, på 010-510 31 00.

Om Bahnhof

Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar privatliv och frihet på nätet. Koncernen växer kraftigt och prognosen för 2018 är 1.2 miljarder kronor.

Bahnhof erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling, och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Våra olikheter är vår styrka.

Tack, men nej tack. Vi undanber oss vänligt men bestämt all kontakt från rekryteringsbolag.