LEDIG TJÄNST: Inkassohandläggare i Borlänge
Publicerad 2018-10-02 09:58
LEDIG TJÄNST: Inkassohandläggare i Borlänge

Om tjänsten och avdelningen

En av Bahnhofs ekonomiassistenter som har till huvudsaklig uppgift att hantera vårt inkassosystem och dess kundtjänst ska vara föräldraledig, och vi söker nu hennes tillfälliga ersättare till vårt kontor i centrala Borlänge.

Du kommer bli en del av vår ekonomiavdelning på tio personer som arbetar med olika aspekter av företagets ekonomi, samtidigt som de ställer upp för varandra vid behov.

Dina arbetsuppgifter

• Inkassohantering
  • Kundtjänst för inkassoärenden
  • Konkurser
  • Uppföljning av pågående ärenden
  • Assistera övriga ekonomiavdelningen

Dina kunskaper och egenskaper

• Positiv attityd
  • Stresstålighet
  • God förmåga att förklara och kommunicera i tal och skrift
  • Noggrannhet och sinne för organisering

Vi ser det som en fördel om du har minst gymnasiekompetens, och har du jobbat i en serviceroll tidigare är det ett plus, men absolut inget krav. Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess och förutsätter därför också att du har förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget.

Arbetsplats

Bahnhofs ekonomiavdelning - och din fasta arbetsplats - är belägen på vårt kontor på Borganäsvägen 34 i centrala Borlänge.

Omfattning och tillträde

Tjänsten är ett vikariat på 1,5 år med goda möjligheter till förlängning och gäller heltid 100%. Tillträde i okt/nov 2018.

Sista ansökningsdag är 15 oktober 2018, men det kan hända att tjänsten tillsätts innan sista ansökningsdatum. Mejla ett personligt brev + CV till ekonomichef Angelica Svensson på följande adress: borlangejobb@bahnhof.se och märk din ansökan med "Inkassohandläggare Borlänge".

Om Bahnhof

Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar privatliv och frihet på nätet.

Bahnhof erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling, och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Våra olikheter är vår styrka.