LEDIG TJÄNST: Ekonomiassistent i Borlänge - vikariat 1,5 år
Publicerad 2020-02-05 16:32
LEDIG TJÄNST: Ekonomiassistent i Borlänge - vikariat 1,5 år

Om Bahnhof

Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar privatliv och frihet på nätet, och koncernen växer kraftigt.

Bahnhof erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling, och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Våra olikheter är vår styrka.

Om tjänsten

En av våra ekonomiassistenter ska vara föräldraledig, och vi söker nu hennes ersättare till vårt kontor i centrala Borlänge.

Dina arbetsuppgifter kommer innefatta:

• Löpande bokföring
  • Kund- och leverantörsreskontra
  • Betalningar
  • Avstämning av balanskonton och reskontror

Dina egenskaper

Du är en engagerad och positiv person som gillar att arbeta strukturerat. Du ser noggrannhet som medel för framgång samtidigt som du är stresstålig och motiveras av att arbeta mot deadlines. Du har lätt för att samarbeta med andra och bidrar till en trevlig stämning på arbetet.

Därutöver ser vi gärna att du har en relevant utbildningsbakgrund inom ekonomi, och en vilja och nyfikenhet att sätta dig in i Bahnhofs tjänster och verksamhet. Just den här tjänsten är på vikariatbasis, men för rätt person kan det här vara början på en längre, spirande karriär inom bolaget.

Bahnhofs ekonomiavdelning - och din fasta arbetsplats - är belägen på vårt kontor på Borganäsvägen 34 i centrala Borlänge.

Tjänstens omfattning och tillträde

Heltidstjänst 100% som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är ett tidsavgränsat vikariat på 1,5 år, men med goda möjligheter till förlängning när tiden löpt ut. Tillträde i mars/april.

Skicka in din ansökan bestående av ett personligt brev + ditt CV till jobb@bahnhof.se senast den 26 februari 2020 och döp ditt mejl till "Ekonomiassistent Borlänge".

Urval sker löpande, och det kan hända att vi anställer någon innan ansökningstiden löpt ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Tack, men nej tack. Vi undanber oss vänligt men bestämt all kontakt från rekryteringsbolag.