Vanliga frågor och svar
Hur vet jag om jag kan få Bahnhof Villafiber?
Enklaste sättet att se om du kan få Villafiber är att söka på din adress i sökfältet ovan.
Du kan också skriva till oss genom vårt formulär, eller ringa oss på 010-510 00 00.
Jag har bredband från en annan operatör idag. Kan jag ändå byta till Bahnhof Villafiber?
Ja, det är inga problem! Om du har bindningstid eller uppsägningstid aktiverar vi Bahnhof Villafiber så fort de löper ut.
Har ni TV och streaming också?
Javisst! Vi erbjuder ett stort utbud av tv-kanaler och streaming i samarbete med Allente. Så fort du har fått Bahnhof Villafiber loggar du in på Mina sidor och beställer kanalpaketet som passar dig. Sen är det bara att njuta av de senaste serierna, sport och mycket mer!
Kan jag beställa fler tilläggtjänster?
Absolut. Vi har TV, streaming, VPN, antivirus, telefoni och mycket mer! Tilläggstjänsterna beställer du enkelt på Mina sidor, så fort ditt bredband har aktiverats.
Årets bredbandsoperatör 2023
Telekomgalan, Nordic Bench
Sveriges nöjdaste kunder - 4 år i rad
Svenskt Kvalitetsindex
Sveriges snabbaste bredband
Bredbandskollen
Sveriges bästa operatör!
Frågor?
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig. Du kan också ringa 010-510 00 00.